Mitä teet viimeiseksi ennen nukkumaanmenoa, ja mitä teet ensimmäiseksi kun aamulla heräät? Luultavasti samaa kuin moni muukin nykypäivänä – käytät älypuhelinta. Älypuhelin on nykypäivän henkilökohtaisin apuväline, jota ilman tuskin selviäisi edes yhdestä kokonaisesta päivästä. Tuntuu aika pelottavalta, kuinka lyhyessä ajassa se on vakiinnuttanut asemansa jokaisen ihmisen kädessä. Katsoessani jälkikasvun toimintaa älylaitteiden kanssa, en usko paluuta ... Lue lisää


Digitalisaatio mullistaa yhteiskuntamme, mikä näkyy jo uudessa hallitusohjelmassakin. Kasvava mielenkiinto on aiheellista, sillä yhteiskunnan lisäksi se vaikuttaa myös arjen tasolla muun muassa mainontaan ja markkinointiin, erilaiset mediat huomioiden. Kysymyksenä monien huulilla onkin, kuinka arvottaa digitaalisen median eri ulottuvuuksia ja laittaa ne perspektiiviin muiden mediaryhmien kanssa? Perinteinen printtimainos nähdään, kuullaan ja koetaan. Sanomalehdessä tai aikakauslehdessä oleva ... Lue lisää


Fonecta on viimeisten vuosien aikana tehnyt useita yritysostoja, koska näkemyksemme maailman digitalisoitumisesta on harvinaisen kirkas. Kun kaikki digitalisoituu, digitalisoituu Fonecta siinä samassa. Usein tuntuu siltä, että vauhti on niin kamalan nopea, että meidän yritysten on vaikea pysyä tahdissa mukana. Otamme kuitenkin homman tosissamme. Yritysostojen kautta digitalisaation eri osa-alueet ovat vauhdittaneet osaamistamme ja monipuolisuuttamme. Kun Fonectan ... Lue lisää


Mitä yhteistä on mobiililla ja kärpäsillä? Moni markkinointipäättäjä miettii varmaan jälleen, miten tavoittaa kohderyhmä kesällä. Kesä kun on haastavaa aikaa, kuluttajat liikkuvat eikä mikään perinteinen media pysy yhtä hyvin matkassa mukana kuin muina vuodenaikoina. Mobiili pysyy. Paikat on harvassa missä mobiili ei olisi mukana. Suihku ehkä yhtenä tällaisena, mutta siinäpä se. Kuinka monesti oletkaan löytänyt ... Lue lisää