Hyvinvointi

Tavoita terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet relevantissa mediaympäristössä!

Hyvinvointi ja terveys kiinnostavat suomalaisia entistä enemmän. Hyvinvointi-kohderyhmäpaketilla tavoittaa kohderyhmän heitä kiinnostavassa ympäristössä. Oikealla mediaympäristöllä on suuri vaikutus mainonnan purevuuteen. Sivustojen aiheita ovat mm. terveys, sairauksien hoito, ravinto, liikunta, perhe ja parisuhde. Tyypillinen kävijä on noin 40-vuotias perheellinen nainen, joka on kiinnostunut sekä omasta että perheensä hyvinvoinnista.

Hyvinvointi-vertikaali tavoittaa TNS:n mukaan yli 70 % kohderyhmästä (terveydestään ja hyvinvoinnistaan aktiivisesti kiinnostuneet). Mediapakettia voidaan räätälöidä tarvittaessa mainostajan tarpeiden ja toiveiden mukaan.

  • Tavoittavuus paraatilla tai panoramalla
  • 2.000.000 sivulatausta / viikko
  • 300.000 eri kävijää / viikko
Menestyneitä mainostajia

Vitamiinit, laihdutus-, ihonhoito-, tupakoinninlopettamis- ja vatsan hyvinvointiin liittyvät tuotteet. OTC-tuotteet kokonaisuudessaan toimivat hyvin. Terveysvaikutteiset elintarvikkeet. Valmismatkat ja sisustamiseen liittyvät asiat.

Pakettiin sisältyvät mediat
  • Turun Sanomat (hyvinvointi)
  • Fitfashion
  • Fit
  • Omaaika-lehti
  • Blogbook (fitness)
  • Fitlandia
  • Hellapoliisi
  • Huippukuntoon
  • Hoitajat
  • Keventäjät
  • Rakkaudeksi
  • Safkatutka
  • Kemikaalitutka
  • Stara (hyvinvointi)
  • Terve.fi ja Tohtori.fi