Sisältömarkkinointi

Mainosverkko > Sisältömarkkinointi

Kukapa ei olisi törmännyt käsitteisiin sisältömarkkinointi tai natiivimainonta. Älykkään kohderyhmäsuunnittelun, kohderyhmää puhuttelevan sisällön ja modernin display-mainonnan yhdistäminen luovat aivan uudenlaisia kokonaisuuksia, joilla on mahdollista valloittaa haluttuja markkinoita.

Sisältömarkkinointi perustuu hyvään sisältöön, joka joko hyödyttää, huvittaa tai informoi lukijaansa tai katsojaansa. Sisältömarkkinoinnissa sisältöjä tuotetaan asiakkaitten tarpeista käsin. Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena on sitouttaa olemassa olevia asiakkaita ja hankkia uusia. Parhaimmillaan hyvät sisällöt leviävät viraalimarkkinointina, jolloin ihmiset jakavat niitä omaehtoisesti toisilleen.

Erinomaisia medioita toteuttaa sisältömarkkinointia ovat esimerkiksi  Bellablogit, Afterdawn, Hellapoliisi.fi ja Stara.fi.

Haluatko tietää lisää?

Ota yhteyttä!